Social Icons

Pages

Saturday, March 31, 2012

i'm overweight..

Sob..sob...sob..='(
i'm overweight...


my aim for this April is to reduce my weight to ideal..and at the same time i want to kempiskan part2 yang bermasaalah ni..
part2 y terlebih menonjol hrus dikecutkan..aku tak sanggup terus menayangkannya kepada umum..
rugi la aku...takkan aku nak bagi semua org tengok free ja..benda yang mahal klu bgi free, kan rugi gler2 tuannya..
lagipun..................aku nak bagi kat c special ja tgok..klu semua org dh tgok, kesian la dia..tengok sisa-sisa org ja..no more value there!!
oh c special,sy simpan semua nie baik2 utk awak..sy akan jaga maruah sy supaya awk takkan rasa malu nanti..auratku maruahku..aku akan jadi perempuan yang mahal hanya untukmu..
dan yang paling utama..aku tak mahu terus diselubungi dgn dosa..
aku tak mahu terus melanggar perintahMU wahai penciptaku..
aku tak mahu terus menyiksa bapaku atas dosa2ku..
aku tak mahu terus menerus jadi anak derhaka..

No comments: