Social Icons

Pages

Sunday, April 22, 2012

ada aku kisah~

Someone asked me to be his gf and i refused..
i said that i don't want to be his gf because aku takut terjebak dalam maksiat..
since then, he didn't want be friend with me anymore..

Kalau kau betul2 suka aku, ko patut ajak aku kawen bro..ajak jadi isteri bukan ajak jadi gf ja...
klu ko ajak jdi isteri aku mungkin akan pertimbangkan..
klu gf, mmg kompem aku reject...
bila aku tolak n mintak jadi kwan ja..kau terus takmo kawan ngan aku..
lantak la kau...
walaupun aku sedih hilang kwn macam ko, tapi aku bersyukur..
aku masih mampu mengawal diri aku..
aku mohon maaf klu dah sakitkan hati kau...dan mengecewakan kau..
aku doakan kau dapat gf y berkali ganda lebih elok dri aku...dan jadikan lah dia isteri kau y sah..
klu kau ada perkara nk kongsi ngan aku, silakan...
aku sedia mendengar...sbb aku masih kwn kau..macam sebelum2nya..


No comments: