Social Icons

Pages

Sunday, April 8, 2012

bErserah

aku berserah..
aku tak tahu macam mn dh caranya nk kejar requirements..
endo-tak start apa ke benda lagi..
prostho-satu denture, crown, bridge pun tak siap
cons-sikit gler mrkh aku
perio-competency tez tak bt lagi, root debridement br 1 sesi
prev-diet counselling, smoking cessation tak start lgi...fissure sealant tak dak,

semuanya gara2 aku nie lembab sgt bt kerja..tak competent langsung..everything were slow..
org blh bt RCT 2 gigi, aku blh tgok ja gigi tu..
org blh bt 2/3 denture + 2/3 crown dlm 8 bln, aku satu denture pun tak dpt bg patient lagi..
org lain blh tmpl 3/4 btg gg dl ms 2 1/2 hours, aku sebatang pun terhegeh2..
org dh beratus2 kali bt root debridement, aku br siap e&D...
org lain dh brp kali jadi counselor, aku mampu tgok n dgr ja..

haish...fatiem oh fatiem...apa mau buat?
tolong la kerja cepat sikit...be more confident on ur works, and plez la prepare btol2 sblm nk start apa2..jgn main terjah je..
n lagi satu, tak la nk perfect sgt!! bkn lawa pon hasil kerja kau~

Ya Allah permudahkanlah dan lancarkanlah segala pekerjaanku..
Bantulah aku sepanjang pengajianku ini..
Kau rahmatilah perjalananku mengejar cita-cita dan impian..
Kau permudahlah segala kesukaran yang menunggu di hadapanku.
Janganlah Kau jadikan aku seorang yang hilang nilai kemanusian walau dalam apa jua keadaan..
Rahmatilah dan redhailah perjalanan hambaMu ini..



No comments: