Social Icons

Pages

Monday, March 5, 2012

manusia makin cantik

tiba2 ada angin tuk update blog..

sejak dua menjak nie, gua perasan org2 di sekeliling gua makin hari makin cantik...makin cun melecun..
macam saling berlumba-lumba pulak nak jadi cantik
pantang sebut pasal produk kecantikan, ada ja yang nak test..
bila berada ngan diaorg y dok sembang2 pasal produk2 nie...gua memang totally blur..
toner, bb cream, day cream, night cream n bla bla bla... aper kejadahnya banyak sangat benda nak tempek kat muka? perlu ka semua benda nie letak kat muka.
y aku tahu...bedak compact and lip balm...tu pun seminggu sekali je kot aku sapu kat muka..(bila ada mood nk bergaya sikit)
hidop pompuan nie mmg complex la..byk benda nk kn spu kat muka, rambut, badan dan yang seumpama dgn nya..klu x cukup, x sempurna hidup..

jauhnya melalut....back to the main topik.."manusia(xspecially my frenz) makin cantik"
nie bbrp sbb y aku dpt fikirkan y menjadikan mereka2 nie nak cantik

  1. makin matang ~ naluri tuk menjadi cantik membuak-buak
  2. affordable ~ walaupun produk2 kecantikan nie semuanya cekik drh, klu dh mampu mmg no hal la bro..
  3. publisiti ~ pengedar produk kecantikan nie mmg pandai nk bgi laku produk diaorg..promosi bagai2..betul ka x blkg kira, y penting LAKU...
  4. dah berpunya? ~ mmmm....of coz la...bgi y dah ada putera impian dlm hati tu, mestila nk kelihatan lawa selalu.. khas tuk c dia..
  5. ingin berpunya ~ usia makin dewasa - keinginan nk kawen tu mula la terasa..tambah2 bila tgok kwn2 sebaya malah lagi muda dh berumah-tangga..mesti la dengki!! 


gua pon terhingin gak jadi cantik nie ( aku pon pompuan gak) ~ cuma blom dpt seru...mungkin belom bersedia menerima sang istimewa dlm hati... n i really don't know how...
tunggulah bila ada y berjaya menawan hati...bru gua pakai produk2 kosmetik nie...only for you..=P
kepada kawan2 sekalian, teruskan usaha menjadi cantik dan menawan...
i may need your help someday, when i meet my prince charming...=)

No comments: