Social Icons

Pages

Wednesday, March 21, 2012

STOP ~ i don't want it anymore!!

senget betul la aku ni...ada ka patut aku guna panggilan 'awak' dengan lelaki...
dari segi bahasanya memang tak salah...tapi bak kata kawan aku, 'awak' tu hanya digunakan untuk orang yang spesial.. aku dok bantai ja guna ikut suka hati aku...why? is there anything wrong with the word?

pikiaQ punya pikiaQ baru la aku faham...'awak' tu perkataannya mesra sikit...nak tahu kenapa? cuba sebut awak dengan harakat yang panjang dgn lemah lembut sikit...macam nie...awakkkkkkkkk......rasa nak termuntah kan??? kalau nak bermesra-mesra dengan tut tet tit boleh la...kepada manusia2 diluar yang pernah aku panggil awak tu, jangan salah faham..AKU JAHIL...pasni guna kamu or hang ja..puas hati~

lgi 1 aku tak mo la pikiaq psl kawen kawen ni...fokus blaja dulu...kawen2 tu lain kira...tu urusan lepas blaja...ada jodoh, kawen la dgn spa2 pun...klu takda, aku hidup sorg2...sambung bljr...jadi pakar...enjoy dengan adik-beradik aku....(mulut ja berani kata macam ni..hati??.....................)
aku penat la nk pikiaQ psl teman berteman nie...aku mmg tak boleh nk bg sepenuh comitment...banyak lagi hal aku nk pikir-patient, test, project, aktiviti kolej dllllllllllllll.......seriez serabut kepala otak...
aku serahkan soal2 jodoh ni kepada Yang Maha Kuasa...Dia ja ya tahu apa yang terbaik untuk aku..

No comments: